Sunday 15 April 2012

bebelan pendek .^_^"

hai , assalamualaikum..
terimalah kemunculan blog baru aku..blog lama aku dah jadi debu, dah terbakar coz litar pintas haha!. sebenarnya dah lama nak buat blog baru nih, cuma tak sempat je.. maklumlah ,, budak sekolah la katakan haha!,dah ad buat dah dulu. tp tah camne tah ,, takleh bukak haha.. tahun ni adalah tahun terakhir aku skolah kat  skola nih , nak amek pkse besar hjung thun nih .. SPM.. yaw,, *hati tgah berdebar tahap gaban time mnulis entry nih!
so..so..sooo?? nak kena buat apa hah cik syuhadah @( cik huda)???? ah'ha..tentulah kne prepare awal-awal kn hehe. .. aku adlh dlam aliran sains .. dan aku ada ambil subjek sains sukan .. so ..kau pongs tau kan otak aku ni takdelah tahap pendrive noks".. yang bleh simpan bnyk mklumat pd satu mase yee.. name ponggs manusia kan..aku ni tak lah pandai sangat . aku byse2 je sbab tu kne stdy dari skg..,aku ni sama macam semua orang . sng cter pale otak normal lah kan .. ape yang aku tau ,, sume orang asalnya pandai ,,  yang membezakan kita gan orang lain  cuma malas dan rajin .. kalau kita rajin . maka bertambah pandailah kita ,, dan kalau kita malas kita akan berada pada takuk tu jelah, kan?? so , takmau malas2 ya kengkawan sume.. :) 
ada masa aku post lg keyh..
oke sampai sni jelah entry first aku *merujuk pada tjuk.hehe . baibai :) 

No comments:

Post a Comment